Serwis

Serwis dedykowany dla Twojej firmy.

Aby zaspokoić indywidualne potrzeby biznesowe Twojej firmy, Nespresso oferuje pełen zakres usług dla biznesu.
Wiedza i doświadczenie przeszkolonych Specjalistów ds. Kawy Nespresso pozostają zawsze do Twojej dyspozycji.

Profesjonaliści na wyciągnięcie ręki

Dedykowani Doradcy Ds. Kawy dostępni na terenie Mazowsza, Wielkopolski, Dolnego Śląska, Śląska, Małopolski, Pomorza.

Przyjazna klientom infolinia

801 307 007 lub (22) 730 70 07
Przyjazne telefoniczne Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji w dni powszednie w godzinach 8:00 – 18:00.

WYGODNE SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Dla Twojej wygody zamówienia można składać za pośrednictwem internetu na www.lyreco.pl, przez telefon pod numerami 801 307 007, (22) 730 70 07, lub kontaktując się z nami pod adresem kawa@lyreco.com.

DOSTAWA ZAMÓWIENIA NA NASTĘPNY DZIEŃ ROBOCZY

Składając zamówienie telefonicznie lub przez sklep internetowy Lyreco (www.lyreco.pl) do godziny 18:00 możesz mieć pewność, że otrzymasz zamówione produkty w następny dzień roboczy.

DOGODNE FORMY PŁATNOŚCI

Zapłać tak, jak będzie Ci wygodniej: przelewem lub dokonaj płatności przez internet (PayByLink).

WSPARCIE TECHNICZNE

Nasz serwis techniczny jest dostępny przez całą dobę, na terenie całej Polski. Świadczymy także usługi naprawcze na miejscu u Klienta.

ZASTĘPCZY EKSPRES NA CZAS NAPRAWY

Nespresso zobowiązuje się do zapewnienia urządzenia zastępczego, aby utrzymać nieprzerwaną możliwość oferowania kawy najwyższej jakości, gdy Twoje urządzenie jest w serwisie.